طرح جامع نزاجا در سطح عقیدتی سیاسی ها بدون هیچ مشکلی به اجرا درآمد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: از اولویت های مهم در طرح ثامن الائمه (ع) که همان جابجایی و انتقال کارکنان است، رضایتمندی کارکنان و خانواده هایشان بوده است که در این زمینه حتی به یک مشکل کوچک هم برنخورده ایم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در همایش روسا و معاونین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های یگان های طرح ثامن الائمه (ع)، اظهار داشت: طرح بزرگ ثامن الائمه (ع) با همه مشکلاتی که در روند اجرا داشت، با تدابیر و برنامه ریزی های مدون و دقیق رئیس سازمان در سطح عقیدتی سیاسی های یگان های تابعه در نهایت بدون هیچ مشکلی به اجرا درآمد.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: از اولویت های مهم در طرح ثامن الائمه (ع) که همان جابجایی و انتقال کارکنان است، رضایتمندی کارکنان و خانواده هایشان بوده است که در این زمینه حتی به یک مشکل کوچک هم برنخورده ایم.


وی افزود: هدف ما این بود چنانچه کسانی که رضایت قلبی نداشته باشند، در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی نمی توانند به موفقیت دست یابند و لازمه این کار رضایت مندی قلبی کارکنان و خانواده های آنهاست.


حجت الاسلام وفا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همتا سازی از دیگرعواملی بوده است که ما باید در سطح عقیدتی سیاسی ها آن را انجام می دادیم و برای این مهم، روحانیون جدیدی که تازه به استخدام ارتش در آمده بودند را مدتی در کنار روحانیون با تجربه عقیدتی سیاسی ها قرار دادیم تا از تجربیات آنها استفاده کنند تا در آینده بتوانند در فعالیت های فرهنگی و معنوی وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.


وی خطاب به روحانیون حاضر در مراسم بیان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری ارتقای توان رزمی را با امکانات موجود از نیروهای مسلح مطالبه می نمایند، ما نیز باید ارتقا و تعالی معنویت را با امکانات موجود در سطح بالایی دنبال کنیم و باید از همین امکاناتی که داریم به نحو مقتضی در فعالیت های فرهنگی و معنوی گام برداریم و در نگهداری امکانات و تجهیزات کوشا باشیم.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: از فعالیت ها و برنامه های عقیدتی سیاسی ها آموزش قرآن، نماز و برپایی برنامه های بصیرت افزایی است که در این زمینه جزء ارگان های ممتاز در سطح کشور هستیم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا